Avundsjuuuuuuk

blev jag med ens, eller SJUKT LÄNGTANDE efter samma sak, ja som Freddans syrra, hon ska få en valpiskompis hemma så småningom och då vill jag att Freddan också ska få en valpiskompis!!!! Eller är det jag som längtar mest kanske? Ja, så är det nog, men visst tror jag att Fred skulle tycka om en kompis i dp-tappning att busa med - suckar djupt och drömmer mig bort ... och börjar genast planera att få husse att tro att idén om ännu en vov är hans från början (det kan gå, det har gått förut *fniss*)!

Mmmmm.... känner nästan doften av valp i näsborrarna, och minns absolut känslan när vi både hälsade på Fred första gången och när han sedan åkte hem med oss, underbar känsla!!

HugsiHugsi♥
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-12-28 / 18:21:24

Oh, vad jag kunde ha skrivit det här. En ny liten goldenflicka i huset. Underbart! Valplukten! Mmm!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?