Lite bilder på favvo-objektet Fred

men också lite juligt från vårt annars så o-juliga hus!!

Först bilder på Freddan med fokus på lekledaren eller var det bollen och den stundande leken som fick honom så totalfokuserad .... hmmm tror det sistnämnda!

Bilderna är klickbara för större alternativ
Det här kan jag minsann!! Hur länge sa hon? Jag ligger ju fiiiiiint, hur länge som helst, kom igen nu!
Haha, ta den om du kan!! Vad gör hon nu, ge hit den igen! My ball!!
Äntligen har jag bollen .... Radarparet!
Det är den här bollen som piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiper när Fred rusar runt med den i munnen och trycker till med den mellan tänderna (vi tror han gör det med flit för att få igång oss tvåbenta, inte dum han inte)!

Så lite juligt ...
Juligt fönster! Mer julfönster Julklappstemat, alltså inslagningstemat, 2008

Återkommer alldeles strax med ännu ett inlägg ....

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?