Liten julklappspåse

har jag precis fått av en av mina tidigare arbetskamrater här på SU, numera jobbar vi på olika enheter, men umgås fortfarande och träffas ganska ofta (särskilt då det är dags för klubbträffar med provningar av olika slag, vi är ju båda med i styrelsen i sagda klubb).

I alla fall, så fick jag en genomskinlig påse med ett vackert rött band knutet och hemlagade chokladpraliner som hon brukar göra och både ge bort och ha till julen!! Mmmm det vattnas i munnen, vet ju sedan tidigare år hur goda de brukar vara (nästan sådär så man gömmer dem längst in i kylen och inte bjuder andra på, oj, oj så goda de är .... och då är jag ingen gotte-gris annars så ni förstår hur sagolikt goda de är).


Måste nog ställa undan påsen nu ..... blir såååå suktad!

Hurra för goda vänner som är så duktiga pralintillverkare och som dessutom ger bort till oss andra, p+k från mig!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Lena
2008-12-18 / 12:56:46

Jag tänker kolla längst in i er kyl på lördag ;-) där tror jag att chokladen finns!!


Postat av: Sofia
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/ 2008-12-18 / 13:25:00

Åh tack detsamma!



Nej det är faktiskt en liten Russkiy toy men de är ju väldigt lika dvärgpinschern :)


Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-12-18 / 14:47:34

Ett litet smakprov kan vi väl få? Snälla! Bara lite!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?