Mycket nu - vojne, vojne

både på jobbet och hemma, allt ska visst ske nu i december månad och i slutet av månaden också, suck!

Hemma är det ju huset som är det primära, att hålla det i museiskick hela tiden, inte dra fram grejer överhuvudtaget, lättast hade ju varit att inte bo där, bara komma och iordningställa när det var dags för visning! Visst, man vänjer sig, men det ska bli så skönt när detta är över - håll tummarna för att det sker SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!

Vi försöker ta dagen som den kommer, är ute med Fred på roligheter men också "vanligheter" - varje-dag-rutinerna som alla ju behöver, ta det lugnt tillsammans, äta gott och bara vara! Allt för att man inte ska stressa upp sig i onödan!

Julförberedelser har vi ju inte gjort några direkta, orkade faktiskt inte pynta upp huset som brukligt andra år, inget vi tycker är direkt jobbigt heller (tar fram peppisarna och glöggen samt tänder brasan, sen är julkänslan där som sagt). Däremot är det snart dags för sillinläggning, mitt jobb varje jul, oavsett var vi är så ska jag ha med mig en eller flera stora burkar - kul när det är uppskattat så det gör jag gärna!

På mitt jobb är det bokslutsarbete som gäller, avsluta ditten, påbörja datten, bokför den där och den andra där .... och när det väl är gjort, ja då ska budgeten göras för 2009 - suck och stön!

Ja, som ni ser, inte har jag tid att vara härinne inte, back to business!

Förresten, tack för alla snabba svar på mailen, ni är ju suveräna träffpolare, snabba ryck och klara besked ;-)

See you soon folk's!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?