Till en vovkompis

från oss skickar vi en liten CyberNalle med orden "Tänker på dig och hoppas allt det tråkiga lyfts bort för en stund då du ser lilla mig, kramiga nallen Tony (Curtis *hihi*), jag finns här för dig när du behöver mig"

Tony


Hade man haft en adress så hade man kunnat skicka ett NALLEGRAM med förvald text eller egen typ vår här ovan, gulligt tyckte jag och ännu en ny favoritsida att spara till väl valt tillfälle.

Massor av kramar från oss till alla våra vänner, oavsett sinnesstämning så kan det vara mysigt med en NalleKram ibland!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-12-19 / 10:13:45

Tack för den kramen! Jag vänder den tillbaka till dig. Det är inte lätt att vara på dåligt humör här på bloggen med så många kompisar som gör allt för att man ska bli på gott humör igen.


Postat av: Lena
2008-12-19 / 10:40:50

Du är gullig du! Jag kramar nalle jag, tackar för kramen och ger tillbaka massor (du ska få grupphug i morgon du stumpan)!! ;-)


Postat av: Madde
2008-12-19 / 10:48:14

Jag håller med Lena, grupphug blir det för din del, kramutdelare där!! Kram från mig och Thomas!


Postat av: Thomas
2008-12-19 / 15:57:28

Jag vill kramas själv nu när jag varit så duktig att komma in i bloggen :-D live soon!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?