More pictures coming up, from 5-8 of june that is!


Solstollen Fred the vov!

Självporträtt på tages här och Jenkan vill som vanligt inte vara med på bild!!

Johanna & Sophia har lite mys i trädgården, spelade kort och lyssnade på vårt "tjöt" uppe på altan!!

Freddan står och hämtar in lite friska fläktar i värmen! Bada fick han också, i lilla badbaljan!

Å jag kan förbereda med vacker tass, såhär lite grand, ifall nån ber mig ;-)

Såhär "glad" var Leslie efter en dag med "tjötkäringarna" ... lycklig man eller vänta .... lite toklycklig sådär!

LeiaBei chillar i soffan, najz att brorsan lagt ner nu äntligen, orkar inte hur mycket som helst!!

Husse o FroodieLoodie .... lugn som en filbunke!!

Spar bästa bilden till sist - LeiaSötisen står såååååå fint! Duktig tjej!
Postat av: weronica
URL: http://weronicalarsson.blogg.se/ 2008-09-03 / 22:29:14

Du är utmanad inne i min blogg =)

Läs så förstår du. =)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?