Freddisen 080513-18

Blandade bilder på Fred, några med hans lillmatte Johanna då de poserar i trädgården efter sedvanlig kissrunda.

Fred med lillmatte maj 08Fred med lillmatte maj 08Fred med lillmatte maj 08Fred med lillmatte maj 08Fred med lillmatte maj 08Fred maj 08Fred maj 08Fred maj 08
Postat av: LInnea
2008-05-20 / 16:09:12

Så himla fin hund! Snyggast dp'n jag sett hittills tror jag! Jag skickar mina uppgifter via hemsidan eran, ni kan väl kontakta mig!?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?