Lite bilder på Freddan

mitt i flytt/packbestyren november 2008.

Alla bilder är klickbara för större alternativ!
  tuggar lite gottigt ben
mer tuggben åt fotfolket mysfaktor 100 

Freddan lyckades få tag på denna mattbit (som stod prydligt som rulle innan den drogs ur förrådet och ut på golvet) och hade tok-kul hur länge som helst, tänk vad lite kan roa en pinne :-D
rolig matta till mig rolig matta till mig rolig matta till mig
rolig matta till mig rolig matta till mig

Mysbilder på mina guldklimpar - kärlek!
Min myshusse Vi grabbar!

Freddans nya bilbur (som han för övrigt trivs ypperligt i verkar det som, han hoppar gladeligen in själv därbak och pysslar sin pläd rätt, dvs lägger sig under den översta pläden och bäddar fint).
   


Avslutningsvis två bilder på hur fokuserad Fred är när vi tränar sitt-ligg och lägger gott framför, hur han väntar på "varsågod" utan att ens titta på godsaken mellan sina framtassar (duuuuuuuuktig)!
Jag kan ligga läääänge och vänta på varsågod Jag kan ligga läääänge och vänta på varsågod

All for now, see you in a minute!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?