Tack för att du finns

min käre make, min underbart fantastiske man, min bäste vän, mitt stöd i livets svåra stunder, min trygga, fasta punkt i en ibland svår tillvaro - älskar dig för att du är du, det bästa för mig, älskar dig för att du orkar, att du står där på fast mark, trygg och säker - älskar dig för att du är du .... LÖV!

Stjärnenatten

Onödigt lidande,
onödig väntan,
världen är tom som ditt skratt.
Stjärnorna falla -
kalla och härliga natt.
Kärleken ler under sömnen,
kärleken drömmer om evighet...
Onödig fruktan, onödig smärta,
världen är mindre än ingenting,
ned i djupet glider från kärlekens hand
evighetens ring.
Edith Irene Södergran

HugsiHugsiBabyFas♥
Postat av: Leslie Baker
2008-11-20 / 14:18:36

Tack älsklingen. så kärleksfullt skrivet. Jag älskar dig också.

Nu saknas det bara att du köper hem ett 6-pack Innis& Gunn så är lyckan fullkomlig



Puss till min älskling åså Fred förstås....


Postat av: Mia
2008-11-20 / 14:38:21

Mmmmm du ska få dina öl!! Tror jag har ny favvo, dvs Fred, han kräver inte så mycket som du ;-)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?