Dagen igår och dagen idag

gick hur bra som helst, inget strul med någons fötter och allt flyter på hur bra som helst!! Testar vidare på svärmor och bonussvärfar som kommer över på besök i kväll!

Men först ska jag på braspub med mina tidigare arbetskamrater, härliga tjejgänget som alltid får en på bra humör!! Familjen får klara sig utan mig en liten stund .... prata hemlisar och sånt kanske!

Karta över musik- och teatervetenskap
PS/ Pilen pekar lite fel - ska till byggnaden som är märkt MUSIK snett upp till vänster om pilen!!

Trevligt blir det med all sannolikhet!! Ska se om jag kan få till lite bilder också med gamla kameran (som fick dammas av då den nya gick och dog på MH häromveckan)!! Lovar, ska lämna in nya kameran... ska bara hitta kvittot först!!

All for now!!

HugsiHugsi
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?