Happy Halloween!

Hoppas att alla får en riktigt härlig helg, med mycket skratt och trevligt umgänge, med såväl tvåbenta som fyrbenta i en salig blandning!

Glöm inte era nära och kära som bara finns kvar i era tankar och i era hjärtan, tänd ett ljus för dem, eller bara minns dem och tänk på dem en stund mitt i allt vimmel!


Många varma tankar från oss till er alla därute, ta hand om er, varandra och glöm inte - ett "Jag tycker om dig" kostar så lite, men betyder så mycket för mottagaren! Kramas mycket och ofta, så håller ni höstrusket stången!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-10-31 / 10:28:38

Ha en riktigt trevlig helg själv. Här kommer en stor kram. Aj, nu sträckte jag mig visst. Nåja, det var det värt!


Postat av: Anneli
URL: http://www.123minsida.se/timmy 2008-10-31 / 17:23:44

Hamnade först på eran hemsida som jag hittade genom 123 sidorna, sen såg jag bloggen och ser så vackert och tänkvärt du skrivit.

Önskar er med en mysig helg.



Vänliga hälsningar Anneli & Timmy


Postat av: LenaD
2008-11-02 / 10:48:32

Hemma igen! Kollade utanför hos er på väg förbi, jättefint utanför garaget, snacka om att ni jobbat hårt! Ses snart för promenix (typ om nån timme hihi)!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?