Sjukhuset ... fortsättning..

näpp, ingen Syster Yster träffade jag där (suckar djupt och torkar tår i ögonvrån), nemas problemas med "håltagningen" i armvecket och god fika fick jag mig också ifrån Pressbyrån på väg tillbaka till jobbet (hann inte äta lunch innan jag drog, fick för övrigt skjuts, åkte med tjifen i hennes taxi, hoppade av i farten liksom) och så bjöd jag en kille/man på kaffe också!!

Eftersom jag redan hade senaste numret av Situation Stockholm så tänkte jag att jag bjuder honom, ja han som satt och sålde utanför entrén till sjukan,  på en varm kopp kaffe i det trista, gråmurriga höstvädret - sagt och gjort, på vägen mot t-banan så fick han så en varm kopp java! Glad blev han och glad blev jag för att han blev glad att jag gjorde honom glad ... ja ni fattar! Mina tråkiga tankar drog för stunden förbi och blev till ett soligt inre i stället och sitter faktiskt i ännu!!

On the sunny side of the moon (just nu)!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2008-10-30 / 08:06:32

Ger dig en stor kram för att du var så gullig. Det behövs mer sånt här i världen!


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/hundarsomharroligt 2008-10-31 / 12:44:18

Ja tänk vad glad man själv kan bli av att vara lite snäll...


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?