And more

let's go to Greece and see the lovely Greek dancers (ohhhh yes sexy babes there)

Greek Irish Dancers

I nearly laughed my lip off (alltså fritt översatt, garva läppen av sig)

Enjoy!
Postat av: Sara
2009-04-22 / 15:54:37

Heeej, såg att du länkat till mig ;) Jag länkar tillbaka! :)



Hur gåre med Fred? Ska ni gå någon kurs? Något roligt att rekomenadera? några träningstips?:D

Kraaaaamar


Postat av: johannapannafikonflinga
2009-04-22 / 20:57:46

Haha, det där va kuuuul, sitter här o skrattar för mig själv! :P har du sett dem där killarna i svenska talang som dansade nakna med knäckebröd, haha också såå kul. Om inte får du kolla det också på toutube alltså!:)


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-04-22 / 22:27:00

Vilka bra klipp det sista var för härligt haha.



Kul att Fred förstår att det är ni som ska ta hand om Jonathan nu, bra jobbat.


Postat av: Daniel
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/ 2009-04-22 / 22:44:52

åååååååååååh vad härligt!;)))


Postat av: Jenkan, Leia & Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-04-23 / 08:23:05

Jag är ganska slapp och låter saker ligga på farligt låg höjd, tar undan när Xena försöker ta något istället. Vet inte riktigt vilket sätt som är bäst faktiskt?! Kanske bättre att hon lär sig vad som är no-no... Har ju såklart lagt undan allt "farligt" och ömtåligt.. Typ som dina nallar =P



Kramis


Postat av: Jenkan, Leia & Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-04-23 / 08:46:01

Haha.. Xena älskar strumpor! Husse brukar ta av sig dem vid skrivbordet och så tar Xena dem och rullar sig på. Fäscht!



Illrar är det rätta namnet, kanske ska registrera om mina flickor. Blir det IllerPinscher?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?