Bilder från oss

denna månad och hemifrån huset mest faktiskt. Bilderna är klickbara för större alternativ.

Blombänken Lilla rabatten Grillfix
Vår nya blombänk som nu kommer upp och visar sig i solens värmande strålar samt grillfix,
Fint märke minsann Typiskt bra-ha-grej Presenten
Present från husbandet - ni vet legala flaskstorlekar med vätskor för att ha på flygresor, perfekt present tyckte jag,
Kul med pinnar Tugga-tugga Min
En härligt lagom pinne i Freddans tycke är denna, som sedan skall behandlas på alla de sätt,
Yes rulla min pinne Freddan spanar Vad ska jag hitta på nu tro
så var rullningen gjord, nu ska vi se vad man mer kan göra på den här nyiga tomten,
Jag skaaaaaa få grepp Lira lite med Freddan i nya linan
aha, där är ju bollen, jag tror jag lajjar med den en stund, den är också, som pinnen, lagom stor för mig! Här har jag det bra minsann men såklart längtar jag efter staketet så jag slipper ta hand om alla oinbjudna gäster och så kan jag och mina kompisar springa järnet över hela stället sen!

All for now, see you soon!
Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-04-28 / 09:27:09

ja det är verkligen supermysigt där på balkongen! Det ser verkligen mysigt ut hos er med, med en riktig gräsmatta ;-) hihi. Kramisar


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-04-28 / 16:33:05

Fina bilder!



Kommer det att bli en pool vid nya huset också eller.....



Vad det var som var i skogen kommer jag väl aldrig få reda på men mysko var det.


Postat av: johannapannafikonflinga
2009-04-28 / 21:12:36

Wiiie jag älskar när du uppdaterar, speciellt med bilder!:D O helt underbara bilder på er i solen o i de underbara vädret:D Niiiiice!


Postat av: Chilla
URL: http://skvallerbloggen.bloggagratis.se/ 2009-04-29 / 09:39:51

Så härligt, fin tomt du har att springa omkring och busa på. hoppas dina 2-benta får upp staketet omedelbums så du slipper den där stoppande, tråkiga linan. Blöta pussar från Chilla i Norr


Postat av: Katta & Doriz
URL: http://www.kattarina.se 2009-04-29 / 19:55:20

Kul bilder! Gillar Freddans rullning!!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?