Britains got talent 2009

och Susan Boyles framträdande, ja det har väl ingen missat I guess, men om någon ändå gjort det så lägger jag ut den här i alla fall, värd att "punktmarkera"

The performance

Me lajk och det ska bli intressant att följa denna "saga"!

See you later ...
Postat av: johannapannafikonflinga
2009-04-22 / 21:03:15

Alltså första gången jag såg den där på youtube, för några dagar sen, trodde jag verkligen inte (alltså jag går på första uttrycket jag fick) att hon skulle vara SÅÅ bra, jag säger bara: vilken WOW- känsla min fick!!:D jag tror man har mer fördomar än vad man tror.


Postat av: johannapannafikonflinga
2009-04-22 / 21:08:01

men varför försvinner mina kommentarer hela tiden? aaaah, blir galen, jag skriver och nästa gång jag kollar är dem borta, har fått skriva om flera stycken nu:( jag vet ju inte ens om du har fått dem eller inte, men nu orkar jag inte skriva om mer... skriver sen istället:P


Postat av: Sara & Santos
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-04-23 / 19:45:23

Hon är ju otrolig! Hallå, jag har missat massor, vilka dagar går det på tv? :) det brittiska alltså:D? fortsätt lägga ut youtubeklippen :D Gillar massor !


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?