Freddan dålig i magen

eller har han ätit något olämpligt (typ för många harpluttar från trädgården eller så)! I förrgår kräktes han upp sin mat efter kvällsmålet och vi trodde då att det var för att han ätit den för snabbt och därför fick upp den, igår var det ingenting och så nu i morse så kräktes han igen OCH SJÄLVKLART I VÅR SÄNG, PÅ MITT PÅSLAKAN OCH IGENOM TILL TÄCKET (varför ska de alltid göra det i sängen, på mattor eller soffan????? hallååååå vad är fel med golvet vaaaaaaaaaaa).

Då yngsta tjejen var hemma till 10.30, så tänkte jag att det nog ska vara lugnt att gå till jobbet, sagt och gjort, där före 07.30, jobbade på på förmiddagen, hörde mig för med hemmagänget och när hon sade att Fred var lite slö, så tog jag beslutet att åka hem och ha kollen och jobba hemifrån i stället - sagt och gjort! Väl hemma så upptäckte jag att han hade kräkts igen, denna gång faktiskt på golvet i sitt rum - städat efter sig hade han gjort, men det syntes var han varit så att säga!

Hoppas detta går över så det inte är allvarligare än en liten bacillusk som ska ut - hårdbevakning på vår lille man får det bli ett tag här nu!!

Vi var förresten ute på altanen och i trädgården en stund jag och Fred, han med löplina så han kunde dra runt och kolla lite och jag med en god kopp kaffe och solen som värmde gott i ansiktet, mailen kollade jag in på telefonen - snacka om lyxigt det kändes! Första solstrålarna är farliga, varje år händer samma sak, max 20 minuter i vårsolens glans och lilla näsan är som en clown-näsa, RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD är bara förnamnet, DJUUUUUPRÖÖÖD är hela namnet!! Same, same but different alltså!

Bländande nosgnuggningar i solskenet!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-04-02 / 20:25:16

Stackars Freddan. Hoppas han blir bra snabbt!


Postat av: Linda6
URL: http://linda6.blogg.se/ 2009-04-02 / 20:31:53

Stackars.

Hoppas han blir bra snart och att de inte är ngt speciellt.



Jaa hon blivit kvinna :D hahah =)


Postat av: Sophia
2009-04-03 / 19:30:00

Ja det var varmt och skönt väder då kan jag hålla med om. Härligt att sitta ute på terrassen.


Postat av: Karin
URL: http://abckarin.blogg.se/ 2009-04-03 / 19:31:58

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se


Postat av: Anonym
2009-04-03 / 19:33:21

Woooohooooo nu är våren snart hääääär! Eller vi får hoppas det iaf och hoppas att snön inte kommer tillbaka för då blir jag saaaaad:( Låter ju riiiktigt härligt o lyx att sitta ute på terrassen, jag får ta och joina dig i helgen om vädret fortsätter vara grymt bra!:) Föresten lägg märkte till att "Soffy- propp" har kommenterat ovan, nu har jag fått med henne i Freddans bloggvärld också mohahaha! ;)


Postat av: Johannapannafikonflinga
2009-04-03 / 19:34:21

Hoppsan det var inte meningen att jag skulle glömma skriva vem det var som kommenterade... men det kanske du fattade;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?