Go'kväll alla glada

och såklart alla ni andra också *hihi* - skämt åsido, Go'kväll och Go'natt tänkte jag säga/skriva innan fingrarna tar paus för dagen .... lite om hur det varit utan make/husse kan ni ju få er till livs innan sängdags, nej, oj, jag glömde, först pinka vov, sen sängdags, sorry!

Först strejkade bussen jag tog hem, tog beslutet att gå resterande väg hem i stället för att invänta ny buss, 3 km bidde det, kvajt ålrajt kan man ju säga, väl hemma så tog jag med mig vov ut i trädgården och lajjade lite, kastade pinne, provade lite hämta/lämna och "var är bollen?" - det sistnämnda vet han absolut vad det är, alltid rätt där, sen var det middag för oss båda och så lite mys i biosalongen - Fred mös och jag kollade film samt virkade ännu nån ruta á 11,5 x 11,5 cm (till överkastet husvagnen alltså). Vi var ute en sväng till, denna gång för baja-ut-maten omgång - gick fin-fint!

Nu ska vi avsluta kvällen, jag skriver klart, Fred snusar i sin bädd vid mina fötter (det är ju ändå hans rum när vi mot förmodan lämnar honom själv, så han har ju sin plats så självklar), lite pinka det sista (höll på att glömma) och så är det nannen som gäller, utan husse, usch så trist .... saknar honom redan och det är inte länge sedan vi skildes åt, suck!!

Sov så gott alla, vi hörs i morgon!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Anonym
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-04-16 / 19:35:41

Vad du är pysslig, virka ett helt överkast! Det får du visa en bild på så jag får se hur det ser ut.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?