Puhhhhhh andas ut

det är inte en allvarligare fotskada än en kraftig stukning, visst är foten och knölen svullen fortfarande men det har lagt sig lite från igår. Så idag blir det ryggläge med foten högt och att inte stödja eller gå på foten för mycket, ta det lugnt med andra ord.

Så nu vet ni att ni slipper se en kryckmarodör på stan framöver ;-)

Ha det så gott i vårsolens glans!
Postat av: johannapannafikonflinga
2009-04-25 / 13:22:04

Åh vad skönt att höra att det inte var mer än det, även fast stukningar självklart inte heller är roligt. Jag satt här hemma hos Mikael, har ganska nyligen vaknat faktiskt, och jag tänkte att jag lika gärna kunde ta en titt in i bloggen och se om du hade skrivit något mer om foten, och som tur hade du de:) Jag tänkte även informera att jag strax ska dra mig hemmåt och fixa i ordning mig innan jag träffa Lisa och dem andra:) jag skulle gissa på att jag är hemma runt tre- halv fyratiden där någonstans, jag ska vara hos Lisa vid fem (och det går ju snabbt att ta sig dit) så då borde jag ju hinna:D Sorry igen för att jag inte ringde igår, men vi gick o lade mig tidigt och sen var telefonen död på morgonen på grund av dåligt batteri liksom, not funny. Jaja nu ska babbelfia sluta babbla, vi ses hemma sen. Puss och kram:)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?