Smakprovs-bilder

från vår härliga påskresa till Lindköping, camping Sandvik, med omnejd! Som vanligt så är bilderna klickbara för större alternativ!

Utsikt från vårt tält Åt andra hållet från bilen sett Förtältet uppe!
Utsikten ner mot sjön, upp mot campingens entréhus med stugorna (rätt tomt vår ankomstdag, dvs Skärtorsdagens eftermiddag) och så förtältet uppsatt (bra för att vara första gången, i blåst och för stort trädäck för vårt "lilla" tält - ok resultat ändå)
Freddan m hans grejer Viktiga stuffs Husse myser i vår säng
Freddan med hans grejer (ben och fluffiga Ernst som enbart är fluffig i kroppen, knoppen är urblåst), typiska bra-ha-saker (borste, kepa, ficklampa och Mias tjusiga väska sydd av Anki på VURM innehållande i dåläget garn, virknål o stuff) och så avslutningsvis Leslie njuter i vår härliga säng, läser värmeaggregatsinstruktioner med ett leende på läpparna *hihi* så lättroade är vi som bekant).

More to come, see you later!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Malin
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/ 2009-04-15 / 14:17:41

Åhh tack snälla för ditt stöd och din fina kommentar i min blogg. Ja tyvärr är det ju så att man får se sidor av människor, som man inte trodde fanns:( Jag hoppas att allt ordnar sig tilld et bästa...



Vilken mysig påskresa:) Kram


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-04-15 / 18:15:50

Hej! Läste om incidenten med Fred tur att allt gick bra han kunde ju ha skadat sig rejält efter den luftfärden, dumma människor finns tyvärr överallt.



Ni verkar ha haft en skön tur med husvagnen, nice.



Jag har gjort en ändring i min kommentaranv. på bloggen du får gärna kolla om det funkar nu då. Hör av dig annars. Kram


Postat av: johannapannafikonflinga
2009-04-22 / 20:49:58

Heeej! Sorrysorry att jag inte varit inne o kommenterat å ett tag nu, så för att gottgöra så sätter jag in hela FEM kommentarer nu istället, vad sägs om de, naaajs va!:D Ser hur mysigt ut som helst med dem fina bilderna på campingen, ser verkligen fram emot att åka ut med husvagnen vi tillsammans!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?