Snacka om frustrerande

behöver verkligen skriva av mig lite, har precis varit inne och läst en "dialog" som fullkomligt tog musten ur mig, en skriver väldigt tydligt, en annan svarar, första personen svarar då på andra personens inlägg och sen kommer det "Goddag Yxskaft-svaret" man bara väntat på! Hur svårt kan det vara att läsa innantill? Hur svårt kan det vara att inte läsa mellan raderna och lägga in egen text där? Blev alldeles matt av ordväxlingen, så jag gick in i egna bloggsfären en stund, suckar djupt och hindrar mig själv från att skriva en egen åsikt i ämnet, den skulle bitit för hårt nämligen!

Så i stället skrev jag av mig här och så lägger jag ut en liten bild att sukta mig själv med
Thassos THE ISLAND
och så avslutningsvis en liten förhoppning om mys till påskhelgen till er alla!! Happy Easter everyone!
Happy Easter everyone

HugsiHugsiΦ
Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-04-08 / 11:46:42

Glad påsk och hoppas ni får trevligt med husvagnen :)

kramkram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?