Finally London-pics day 1

and the rest will follow, I promise!

Blandade bilder från dagen från bussturen med dubbeldäckaren som gick genom stan, från Paddington ner till Themsen via Oxford Street, Oxford Cirkle och Picadilly Cirkle. Sedan följde en tur på Themsen och vi fick se London ur ett annat perspektiv och höra mycket spännande saker om byggnader, broar vi åkte under osv. Snabbvisit på Towern (hade stängt precis då vi landsteg), lite bilder utifrån och sen hemåt i kvällningen.

Bilderna är klickbara för större alternativ.









Över och ut, nu är London dag 1 slut!

Postat av: Sus & BL
2009-08-09 / 20:41:02

Hemma först nu, blev senare än tänkt ;-)



Finfina bilder, ser fram emot resterande! Ska ni göra dvd så vi kan kolla storbild sen kanske?! Kramkram


Postat av: Emma Damm Drawings
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-08-09 / 22:29:39

Men åhhh tack du snälla rara, vad glad jag blir :-) kramiskramis


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-08-09 / 23:40:34

Åh vad avundsjuk jag blir, gillar London, härlig stad! Ha det så bra.


Postat av: Sussa
URL: http://www.metrobloggen.se/bellamova 2009-08-11 / 19:33:29

Mmm, ser härligt ut. Vi vill gärna till London också. Jag bodde i England när jag var mycket liten. Men har inte varit tillbaka sen dess!

Fina bilder. Ha det gott!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?