Helt sjukt egentligen

men vi har redan kollat ut nästa års presumptiva resmål för sommarsemestern !!!! är man sjuk då eller inte ????

Pratade med en arbetskamrat om just detta fenomen och det var skönt att höra att han inte tyckte vi var galna, snarare tvärtom, som sparade lite på sommaren och årets semester genom att direkt börja drömma om nästa års. Sen är vi kanske i samma klubb, "Galenskaparna", men det gör ju inget då vi ju åtminstone är fler än TVÅ!

Bokar en del av sagda resa redan i morgon, ja jag behövde ju faktiskt kolla av om husbandet tyckte samma som jag om boendet, inte kan jag boka bara sådär annars. Jo, kanske förresten kan vi det båda två, men det är såklart under förutsättning att vi faktiskt sett "objektet" båda två först! Samma smak hade vi även nu (så egentligen hade jag kunnat boka, ni fattar dilemmat eller hur ;-) !! ), så alltså blir det en bokning i morgon bitti! More info will come .... of course!

Nu har jag Fred-bloggat, Familje-bloggat och så är det dags för Familje-mys, ses i morgon!

Över och ut, nu är semester-planerings-blogginlägget slut *hihi*
Postat av: Dvärghundspossensen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-08-27 / 09:20:27

Det är väl ett sätt att orka med att vardagen börjar igen... en överlevnadsstrategi!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?