London-pics day 2

Blandade bilder från dagen (dock inte alla, ni skulle inte orka!) - besök på Madame Tussauds (där vi höll på att förlora en till en riktig urping), Sherlock Holmes souvernirbutik (ej museumet, för lång kö där), Towern (nu från insidan så att säga) och så hann vi med ett besök på Harrods (men bara en av entréerna, för stort för en heldag att hinna med). Självklart pit-stops för att hålla vätskenivån i schack, obligatoriskt i en pub-tät stad som London! Fördrink på hotellet, bra och trevliga rum hade vi på vårt lilla mysiga hotell. Middag avnjöt vi sedan på en riktig Indisk restaurang, där brann några av oss nästan upp, men det var en underbart god måltid och bra avslutning på denna likaledes underbara dag, vår dag 2 i London.
Klicka på bilderna för större alternativ.












Över och ut, så var London dag 2 slut!
Postat av: Sussa
URL: http://www.metrobloggen.se/bellamova 2009-08-12 / 14:09:23

Får mig att längta ännu mer till London!! Ha det gott!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-08-12 / 18:49:02

Härliga bilder,åh jag vill me typ åka en weekend till London,heelt underbart!!

Vad söta du o din man är ihop;)


Postat av: Catty
URL: http://catty.blogg.se/ 2009-08-14 / 08:19:08

hej! vad kul att du hittade till min blogg :) oh bilderna ser helt fantastiska ut! hade verkligen velat åka en weekend till london med min sambo :) har aldrig varit där. jasså? vad skoj :) fortsätt gärna läsa min blogg - jag finns på bloglovin! :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?