Mer om helgens träff

och såklart om vår tid i Karlskrona med omnejd kommer här!

Det bästa med träffen, som det nu blev på Kerstins camping strax utanför Mellerud, ja det var ju människorna som gjorde denna träff möjlig och också så suveränt trevlig! Tack till er alla för att ni är ni och bjuder så på er själva och bara är, det blir så enkelt för oss att bara vara då juuuuuu! Extra tack till våra "grabs" som vill och orkar med oss "bruds" och allt "dog-talk", stjärnor på himlen till er från mig - Mikael och Leslie, ni är bäst! Ser fram emot nästa träff (hmmmm måste planera lite här nu känner jag hihi). Bamsekramisar från oss till er alla! Lite extra till Malin som kunde vänt hem efter bilförlust (dvs den ville inte mer), nä hon valde att ta packning och vov och fortsätta till oss, en riktig scout alltså - alltid redo!

Idag har vi varit på upptäcksfärd precis hela dagen, Karlskrona runt med och utan bil (besökt L:s morföräldrars gravplats bland annat).  Kom hem för cirkus en timme sedan och har sedan dess hunnit med att 1. promenera runt och på muren som omgärdar campingen, med en upptäckarlysten vov, Fred the vov 2. skålat i kallt rosevin 3. suttit i solen, den som skiner från klar himmel (dock s blåser det rejält, men det gör inget när solen står högt på himlen) 4. lekt med Fred och hans korv-leksak (bild kommer, promise) 5. snart bloggat färdigt och 6. gjort oss klara för att gå på Gästgiveriet här i Kristianopel - där får det bli middag och mys på tu-man-hand i kväll!

Över och ut, nu är rossen slut, tack o hej tomtesprej!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-08-17 / 18:49:33

Vad avundsjuk jag blir, jag önskar att min semester inte vore slut.



Jag skrev på min blogg idag så jag känner mig fortfarande risig, men det blir föhoppningsvis bättre.



Hoppas ni får en mysig kväll.


Postat av: MadMolly
2009-08-18 / 01:25:12

Tack själv, utan din ide om att komma hit istället så hade det ju inte blitt nåt alls...eller hur ;)



Jag hade det kanonbra och det var så supernajs att träffas igen, och framförallt att få träffa Freddan, han är en riktigt snygging :)

Massor med kramar till er alla, från oss alla.

Puss och kram, saknar dig redan :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?