Äntligen kallt

och lite frostigt ute, me lajk plenty, hellre kallt än blött är min åsikt. Hellre djupsnö och 40 minus än slask och blötsnö är en annan av mina åsikter ... många såna har jag *hehe* och det bästa med dem är att de är mina, andra får ha sina, även om de inte är desamma som mina.

Sen är jag för att snön är kall och hård, minusgraderna många för att bådadera sedan bara upphöra när våren kommer tidigt, tidigt ;-) och sedan snabbt övergå i försommar och slå ut i full blom och ge värme, ljus och energi för kommande höst och vinter.



Nu, mer fix och sen ut i soooolen med våra små illrar, Fred the vov och Goliat the Troll, see ya' soon!
Postat av: sandra
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/ 2009-12-12 / 16:13:20

Hon är helt underbar, kommer lägga upp lite bilder senare idag så kika in och kolla



härligt med en promenad, det ska jag nog ut och ta en imorogn.

händer ikväll då?

kram


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-12 / 19:01:54

Ja visst är vi duktiga;)

Nu är snart knäcken klar,radiokakan o fudgen, nu är det klart,allt är i kylen.hihi lite svårt att få i knäcken i de små formarna när man är lite berusad,haha!

Puss darling!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-12 / 19:35:09

Haha jaaa kommer du hit med de större formarna,behöver nog typ cup cakes formar nu i det skicket som jag är i,hahahahahaha!

Ah underbart Mia, fy fasiken vad myyys vi kommer ha, ni är bjudna på förfest till vårt hotellrum,you guys;)

Sedan så blir det ju kanske night club one night, har läst om ett par bra där kändis eliten brukar gå, haha paparazzi Linda måste ju dit liskom;)

Pöss going!!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?