Dan före dopparedan

och allt är lugnt här hemma, snön ligger vit på taken och inte ens tomten är vaken *hihi*

Idag blir det en liten tur till Sigtuna och husbandets pappa med fru. Bonus-dottern ska få se nya lägenheten samt överlämna vår lilla julgåva. Kanske får vi till en liten prommis med vovsen, det är ju härliga omgivningar at promenera i.

Så, nu är det bara att ta på sig ordentligt med kläder och dra iväg, ses senare idag antagligen.


Sen vill jag sända en liten tanke till någon som har det jobbigt just nu,
tänker på dig C och Gålle nosgnuggar i massor sin allra bästaste mommo!

Postat av: Holy Kirch
URL: http://holykirch.blogg.se/ 2009-12-23 / 12:04:19

Tack så mycket och hoppas du får en fin dag =)


Postat av: evelina hansson
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/ 2009-12-23 / 14:33:30

vilken anka tänker du se i år? =)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-23 / 14:54:36

Hej sötaste;)

Nulklappshandlandet gick smärtfritt,ganska iaf..=)

Nu så skall man börja göra lite krubb,i form av lite julmat här hemma,ngt får man ju ha gjort,även om man åker bort..=)

Tittar på din jäkligt balla o snygga väska,den är grym!!

Lyssnar på Linda Sundblad-2 all my girls...fy fan vad den är grymt bra!Har tagit min första öl,klappar mig själv på huvudet,ojoj vad duktig jag har varit idag..=)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?