En ekvation som inte går ihop

är väl att kamera-kortet ligger hemma och kortläsaren är här på jobbet - det funkar liksom inget vidare att få ut bilder till er därute då, som ni ju förstår! Ska se om jag löser ekvationen till i morgon, ni får tåla er så länge!

Puss o hej, tomte-sprej!
Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-12-07 / 19:11:08

Men hur tänkte du nu :-D du kanske lämnade hjärnan kvar i bastun...


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-07 / 19:45:20

haha jag gubbarna får vi väl placera på puben,mohahaha!

Skall bli superduper mysigt...flygtiderna var askassa den 10 hem,typ tidigt på morgonen,Vi åker antagligen den 9 istället då,fasiken alltså nu får de svara mig på jobbet behöver boka o få godkännande!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?