Från en som inte gillar bastubad

egentligen, dvs mår inte så himlans bra, eller har inte mått så himlans bra vid sagda bastubad. Helt plötsligt, ja from out of the blue, så funkar bastubad riktigt bra och vad beror det på? Kan det vara att temperaturen är satt på en human nivå, typ 50-60 grader, där man kan mysa länge och inte liiiiida? Så är det nog och så lägger man till att husbandet, den läckre ;-), är i bastun och förgyller tillvaron för medbastaren lilla jag ... mmmm en fröjd för ögat och smakar gott i en kyss - Älskar dig mitt kära husband, du är det bästa som finns och du gör mig glad hela tiden!


Postat av: madmolly
2009-12-06 / 23:28:24

Awwww...så sött :)


Postat av: Malin
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/ 2009-12-07 / 23:18:35

Hahahaha...fjäskar du lite för honom nu innan du skall tömma hans konto..hahahahaha! Nä just det, du skulle ju ta från ditt eget så det inte syntes skojja bara Fint och gulligt skrivet! kram kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?