Juldagen 2009

började som gårdagen slutade, med vår härliga familj, god mat och mycket skratt och glam. Efter en god och närande frukost, så har vi vilat, läst, löst korsord, maken har kollat sin julklapp (dvs lagt ut spår och kört några varv med ena tågsättet), några härliga vov-prommisar och snart är det dags för fika igen.

Alla var så nöjda med sina julisar och idag blir det utdelning igen, mina syskonbarn kommer snart med sina klappar och vi delar ut dem vi sparade från igår,  mysigt med två julaftnar.

Själv sitter jag mest och kollar min ena gåva från husbandet, ringen med blinget jag berättade om i tidigare inlägg. Visst jag har varit med och provat storlek, men sedan har husbandet och guldsmeden ordnat resten på tumis. Ringen är i stället för min förlovningsring, vilken var för bred till vigselringen, fick enorma eksem så husbandet kom upp med denna idé om en smalare ring i stället. Denna blev med en större sten, en singel till vigselringens sju och med en annan inskription. Datumet valdes också av husbandet och föll på datumet då vi träffades då för x antal år sedan, gulligt tänkt tycker jag.

Nu är det dags för ännu mer mys ihop, ses kanske senare i helgen. Kram på er alla från oss alla!
Postat av: Mary
URL: http://iwanttogohometo.blogspot.com/ 2009-12-25 / 19:59:45

God jul! Det lät helt fantastiskt och det glädjer ett frukost freak att ni tar det på stort allvar:) Mys på! Själv blev jag extra moster i går till mitt kusinbarn. Bästa julklappen ever:) Hela hjärtat log!



God fortsättning!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-26 / 12:58:02

Ah vad fint den hoppas vi på att få se snart;)Vad rart!

Ja hela julfirandet har varit toppen, nu röjer vi lite här hemma.Kontor,garage etc. Jisses vad snö vi har!

På måndag skall alla ordrar postas,hihi...

Hoppas du får en bra helg o fått många fina klappar;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?