Julklapparna

har jag ju inte sagt så mycket om, så jag listar några av dem här nedan, inga bilder just nu dock, kanske senare:

  • ringen (har jag ju nämnt redan men sätter den här på listan ändå, bild ska jag fixa promise)
  • fina underkläder, både vanliga i bomull och silkiga små saker
  • kaffe/te-mugg med liten vovve som sitter vackert innuti och en fint målad en på utsidan (bonus-dotterns gåva till mig och husbandet, alltså varsin mugg)
  • DVD-filmer - boxen med familjen Macahans (wow vilken nostalgitripp det blir att titta på), andra Stieg Larsson-filmatiseringen "Flickan som lekte med elden", Ice Age 3 (till hela familjen, kul filmer tycker vi)
  • Nintentos Wii-spel med konsol, extra kontroller samt ett extra spel, förutom de som ingår alltså (bowling, golf mm)
  • en överraskning jag inte får nu, husbandet tänkte vänta tills vi är i London och ge den gåvan, inte spännande alls eller hur! Blir trevligt eftersom jag har en likadan gåva som väntar, men min får han på nyårsafton!
  • lite annat smått och gott som jag inte tänkte speca här ...
Vår allra bästa julklapp att få var att vara med nära och kära, det är ju det bästa man kan få och ge varandra en helg som denna!

Kram på er, vi hörs snart igen (hälsar hon med stukade foten)
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-28 / 15:58:30

Men har du stukat foten,det sade du ju inget om när vi babblade;)

Åh nyfiken man blev på de rara gåvorna ni ger varandra..=)

Nu är jag hemma o njuter..snart med London giuden i min hand;)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-28 / 18:52:47

Ja eller hur,fotade en del på stan,fick till en hel del bilder o när jag fotade kyrkan i stan bad mig vaktmästaren och stiga in i kyrkan o fota om jag ville,men jag tackade nej..;)

Fick shoppat en del,en överraskning till min kära fästman bland annat;)

Ah har en karta nu över London som följde med guiden,vi bor ju nääära British Museum..kanon great jöh;) Ett av målen som skall besökas;)


Postat av: Sessan
URL: http://mikasha.blogg.se/ 2009-12-28 / 19:22:19

Detsamma sötnos! God fortsättning till familj & company! <3


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-12-28 / 21:09:46

tack detsamma :)


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-12-28 / 22:32:44

Meeen har du stukat foten nu igen hur bär du dig åt, haha. Hoppas du snart känner dig bättre. Du missade en jättemysig dag med fika på Hh och besök på Pet's In Town, men vi får göra om det när du är redo. Mycket fina julklappar var det!



Kram


Postat av: MUFFINSMARTIN
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/ 2009-12-29 / 12:18:08

Den är klockren! Jag tror det finns många bloggare som känner sig träffade ;) Hur är allt med dig idag då? :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?