Omgjord julpimpning av köket

gjorde jag igår, är själv riktigt nöjd med resultatet. Vad tycker ni? Vilken pimpning blev bäst tycker ni?

Den här med olika dukar?


Eller den här med en duk (fast två som ligger omlott då bordet var för långt)?


Över och ut, nu är jag helt blogg-slut!
Postat av: madmolly
2009-12-01 / 10:57:37

Den röda är helt klart bäst. Den lyser upp lite och gör att man blir alldeles varm och glad på insidan.

Kram, Kram


Postat av: Mia svarar Anna:
2009-12-03 / 12:41:15

Tack! Jag tyckte också den var bäst, eller är bäst rättare sagt! Sån tur med färgerna också, till gardinerna alltså, såååå nöjd!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?