Antar utmaningen från Lotta

Man får väl anta utmaningen som kommer från Lotta. Jag ska lägga ut femte kortet i femte mappen bland mina foto och det blev den här bilden.

Gamla köket på väg till nytt!

Gamla köket på väg till nytt, inte så rolig bild men men, femte bilden, femte mappen var det så så här får det bli!

Får väl utmana alla som läser min blogg också, så att utmaningen sprider sig ordentligt i cyberrymdens värld!

HugsiHugsiΦ

Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-02-06 / 12:39:47

åh tack så mycket .Vad glad jag blir!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?