Busy, busy, busy

morning, både jobbmässigt och privat!!

Var på Ikea igår och fick tok-bryt, bryt på att vi hade listan klar med allt vi skulle ha (soffor, köksbord, stolar, sängstomme mm mm) och när vi kommer till första station så skiter det sig direkt .... 4 av 10 stolar finns där på lagoma hyllan, de andra 6 ligger typ 20 meter upp !!!! halllååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå hur tänkte ni nu, för självklart finns ingen att hämta ner dessa resterande stolar (vilket borde ha funnits markering om när orden lades tycker man). Gick då för att omstyra beställningen, men tjejen som stod där hade inte behörighet, vi skulle få åka upp med hissen ditt som låg bakom hylla datt!!! Äsch, sade vi och lämnade vagnen, åkte till Systemet .... och köpte BUBBEL i stället - INGENTING SKULLE HINDRA VÅRT SÄLJFIRANDE så det så!

För så var det ju, igår blev alla papper och transfereringar klara, vi äger inte längre huset på gamla adressen, nu flyttar i stället de nya ägarna in och vi måste ju fira detta, skåla med bubbel är ett bra sätt!

Åter till Ikea, efter mellanspelet fira med bubbel (eller egentligen inte äkta utan fejk-bubbel, jag tål inte äkta varan, däremot funkar mousserande, allt funkar för firande hussäljare tror vi), jag gjorde helt enkelt så att jag beställde hela möblemanget via internet och så betalar vi lite extra frakt, men å andra sidan så slipper vi böket och stöket med hämtning här och där för frakt hit och dit!

Sen har jag uppdaterat en annan blogg, gjort jobbutskick, ska göra ett till också via mailen, uppdatera jobbets hemsida (är ju numera webredaktör tillika huvudredaktör för densamma, hur de nu tänkte när de gav mig det jobbet, oooops shit happens). Dags för kaffehämtning för att kunna fokusera ordentligt ... see you in a while!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LenaD
2009-02-03 / 09:51:58

Man blir så matt, allt planerat och klart, vet vad man vill ha och så skiter sig allt!! Kan se er framför mig när ni stormar ut ur stället igen och glatt drar iväg till nya mål, för visst släppte det direkt (det brukar det ju göra för er)?!


Postat av: Anton
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n 2009-02-03 / 10:39:37

Flitig du är, helt klart imponerande..


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?