Dagens första beslut

togs i morse, då jag beslutade mig för att inte längre kommentera hos dem jag inte får gensvar ifrån, dvs om jag skriver något så svarar de inte överhuvudtaget! Okej om man inte svarar för att man inte har tid eller så, så är det ju för flera av oss, men när man aldrig återkommer, ja då finns ju ingen mening för mig att nöta ut fingrarna eller mitt tangentbord!!

Dagens andra beslut kom under förmiddagens första möte - uppgradering alternativt nyinköp av dator är ett måste, nu med en gång, så beställning av uppgraderingen gjordes pronto (får vänta lite med köpet, fnular lite på vad jag behöver först och eftersom uppgraderingen inte kostar så ...) - beställning gjord, skickad så nu väntar jag bara på motpartens agerande!

Dagens tredje beslut togs precis efter dagens andra (hehehehehe bra ordning där va!!) - att börja kolla på mobiltelefon som är kompatibel med vår kalender, den gamla jag har lever sitt egna liv just nu och tar säkert slut närsomhelst (klickar till mitt i ett samtal även om täckningen är total och bryter samtalet) - allt händer samtidigt men så är livet ibland!

Så nu tar jag ännu ett beslut - ska hämta en kopp kaffe ... I'll be back!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Anonym
URL: http://www.purplerain.devote.se 2009-02-04 / 11:20:56

Håller med, det är ju kul med en dialog.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?