Eyes wide open

ja, eller sådär med det ena - dagens irritationshårboll med taggar hade verkligen gjort sitt, när jag väl kom till ögonbadsdelen, ja då var ögat irriterat och riktigt "osnyggt" - dvs rött, irriterat, svullet och framför allt mycket mindre än det andra!! Ögonbadade hela kvällen och gav ögat en rejäl dusch innan sänggående och så fick det, och jag, vila! Bättre idag, men inte helt bra - inte så konstigt efter omständigheterna!

Tack alla för att ni kommit med råd och tips, men främst för att ni brytt er om mitt lilla öga, gulle er!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?