Framsteg och framgångar

med Fred the vov som har slutat hoppa på oss när vi klär på oss, kopplat honom och är på väg ut genom dörren!!!!! Jajamensan, så är det och hur gick då det till? Jo, vi kom på den smarta idén att stå på hans koppel, så pass långt in på kopplet att han inte kan hoppa upp, men också så pass att han inte gör sig illa då han hoppar - efter något försök till jumping-jack-Fred, så slutar han och vi gör oss helt klara att gå, men har stått kvar på kopplet.

Eftersom vi inte gjort det här så många gånger, typ började i helgen (sent ska ... ja ni vet), så tänkte jag inte på det, men i morse så var kopplet på, jag tog min jacka, husse hade sin på, jag böjde mig ner och .... ja just det skulle hämta fram mina skor och sätta på dem - upptäckte då att ingens fot var på Freds koppel, inget hopp, han satt bara där och betraktade oss och väntade - jajamensan hur duktig som helst - gissa hur många "duktig" han fick denna morgon!! Mmmm vad bra det känns när det sker såna här små men naggande goda förändringar till det bättre :-D

Ses i morr'n you all, ha det bra så länge!

HugsiHugsiΦ
Postat av: susan
URL: http://susus.blogg.se/ 2009-02-11 / 19:36:42

kika gärna på min blogg =)


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-02-11 / 21:31:34

ohh de går ju riktigt bra :) dock väntar jag fortfarande på att få höra hur det går med agility träningen :):P


Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-02-12 / 07:55:11

Duktig Fred.


Postat av: Linda6
URL: http://linda6.blogg.se/ 2009-02-12 / 10:41:14

Heeej =)

Hmm.. Lina ? Fakstikt ingen anning.. hha.. Fast det är mkt nytt folk som hör av sej oxå.. hahah =) Förlåt om jag nu vet vem Lina är.. Sorry. Men jag och namn fungerar inte.. hahah..



Jaaa sms besked är toppen, och eftersom jag är en shopping fantast såå är dety skit bra =) haha.



Vi ska t grekland i Juni, 1 vecka, till Kos. Jag är oxå grekland älskare.. Grekland Grekland <3

En vecka blir det för kan inte lämna min kära hund längre tid vet inte ens om jag klarar den här veckan =( Hmm.. men hon är på säkeet ställe iaf =)


Postat av: Britzyk
URL: http://www.bellocean.com 2009-02-12 / 12:15:29

Ja det känns himla skönt faktiskt :-) Kramis


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?