Funderingar om bloggen min

har jag haft idag, ja inte hela tiden för det har jag inte haft tid att lägga på denna fråga, men lite fnul om Varför? För Vem/vilka? Vem/vilka läser? Vem/vilka kommenterar? och en lustiger fråga - Var tog ALLA vägen???? Ja, först var det lite få kommentarer så där, dem man känner sen gammalt, sen tillkom någon, och sen någon till och sen var det ganska många - och så DOOOOOOOOOOOOOOOOOG anströmningen?!?

Ja, jag blir ju inte klokare om jag funderar mer så jag lägger ner den verksamheten och återgår till budgetpapperen och excelarken!!

Lägger ut en sötis till alla och envar som blinkar in en kort sekund i min blogg! Mina absoluta favvosar i nalleväg, Bukowskis raringar i alla former (fråga maken om han gillar min fäbless för dessa sötnosar!!).
Michel Ängel Blå

Passar också på att säga hej på ett tag, kommer antagligen inte in i bloggens värld förrän tidigast på måndag nästa vecka - ha det nu så bra i helgen, ta det lugnt, umgås med nära och kära, samt njut av livet!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Albus matte
URL: http://www.albus.nu 2009-02-19 / 21:02:53

Hej! Vi brukar kika in då och då och läsa lite, men är dåliga på att kommentera, sorry :)


Postat av: Anton
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n 2009-02-20 / 11:38:04

Får börja med att be om ursäkt för mitt dålia kommenterande av din blogg, har varit väldigt sliten och har knappt ens haft ork att skriva egna inlägg i min blogg. Orken är påväg tillbaka så ska göra mitt bästa för att kommentera din blogg!!!



Det var en söt nalle, själv har jag en stark kärlek till Mirandanallarna:)



Hoppas du får en skön helg! Ses på måndag!


Postat av: Emelie
URL: http://leonaz.blogg.se/ 2009-02-21 / 16:16:01

Vilken fin hund du har - vilken ras är det? Vill så gärna ha en hund och jag tycker terrier är såååå söta.


Postat av: purplerain
URL: http://www.purplerain.devote.se 2009-02-21 / 23:49:30

Är inte världsbäst på att kommentera. Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?