Kunde inte hålla oss

skit också, vanans makt är stor och Melodifestivalens makt över oss är ännu större, jag lider av att inte stå fast vid mitt NEJ till denna tävling!! *hehehehe* Får ändå glädjas över att jag inte var med vid omröstningen, dvs när låtarna väl var sjungna så drog jag till en annan kanal!

Ärligt, jag tyckte eller vi alla tyckte, att det var flera låtar och artister som var suveränt bra idag, så att inte vara med och ev se "de sina" försvinna var ett bra val tyckte vi alla, vi hade ändå varit med so far!!

Tja, vad kan man säga om sig själv nu då, jo att även om man bestämt sig för en viss sak så ska man inte vara statisk i sitt/sina beslut, våga ändra, våga byta inriktning, våga göra mot din första föresats - follow the flow typ!

Alla hjärtansdag och presenter, tankar, gåvor:
- min present till mina älskade päron var en SmartBox med urval av härliga restauranger från all världens kök
- min makes gåva till mig var en nalle (av samlingssorten min) med tröja där det står "To someone special" - mmmmm
- min gåva till maken och mig var fantastiskt fin färg till ena dotterns rum, allrummet och vårt sovrum och tillhörande rollerkit och extra penslar - gissa om han blev glad (han får måla för en gångs skull, nä skoja bara, my job vanligtvis, kanske inte nu dock)

En sista tanke i natten går till min älskade morfar, Herbert, som gick bort precis idag för ett år sedan - tänker på dig ofta morfar och saknar dig, din doft och dina härliga morfars-kramar (ingenting kan mätas med dem)! Krama mormor från mig/oss idag och alla andra dagar, älskar er!

ValentinesHugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-02-15 / 08:00:49

Här zappades det mellan kanalerna så den stackars tv:n blev alldeles snurrig! Melodifestival-fotboll, melodifestival-fotboll......!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?