So far so gooooooood

denna torsdagsförmiddag, allt nedan gjort före lunch:

- definitivbokat delar av ledningen med andra högdjur (hihi) samt arbetskompisarna på försmak av SEMLOR (konstigt att alla svarade ja eller hur ;-) eller not!)
- prel.bokat ledning och andra oerhört viktiga kompontenter samt gäster till en halvdag i april med mycket för både kropp och själ
- faktiskt hunnit med ett inlägg här redan, Träningsdagboken måste ju uppdateras dagligen
- korrensponderat med andra trevliga bloggare, mycket flitig jag denna morgon (wow undrar om träningen, den lilla men väldigt frekventa so far, har den här effekten på mig... vart ska det leda månne?) - mycket trevlig förmiddag
- städat undan i mitt fönster för fönsterputsargänget som var här ca 09.30-10.00 - vill ha hem tjejen som putsade hos mig, snacka om supersnabb och urskicklig alltså (FYI de använder alltid bara diskmedlet YES i vattnet vid putsning, tips för att slippa elaka fula ränder och eftersköljning med vatten, även SÅPA-vatten går bra vilket jag själv använt jämt efter tips från min ömma moder)
- just det, hunnit med lite inlägg på annan "ort" också, i andra bloggen och på forumet (bra inlägg att läsa hann jag med också)
- beställt grejer till enheten, ja typ kontorsmateriel och sånt nödvändigt
- avbokat tandläkaren i morgon, ny tid senare i vår (typ i april kan jag nog ha tid)
- förberett budgetpapperen inför slutbudgetering

Pust, och snart är det lunch ... så nu ska jag, ställa tillbaka mina saker i fönstret, tjingeling!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Anni
URL: http://dicembergirl.blogg.se/ 2009-02-12 / 14:06:41

Sv: Jag kommer inte ihåg, det var flera år sen jag hittade den.


Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se http://saantos.blogg.se 2009-02-12 / 15:27:40



JAG HÅLLER MED! Vi vill ha små småsyskon!

Nosgnugg från mig och kram från matte


Postat av: Linda6
URL: http://linda6.blogg.se/ 2009-02-12 / 21:34:39

Jahaaa =) haha .. Jag är såå dålig.. haha . Sorry.



Jahaaa men en sommar hemma i sverige med hundarna låter inte heller dumt,, Haha.

Vart bor ni då?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?