Träningsdagbok dag 1

*wohahahahahaha* att jag ens vågar blogga om detta, men är man modig så är man och så får ni er ett gott skratt, säkert ett om dagen, över denna Sveriges, ja kanske världens, mest otränade människa - dvs JAG!

Alltså, ni vet the mascine som vi beställde hem och har hört så mycket bra om, ja från vältränade människor typ min bror ja, hallåååååååååååååååååååå för mig var den ett tortyrinstrument redan dag 1!!  Visas här nedan så ni kommer ihåg, ladda ner den på näthinnan nu gott folk, kom ihåg den, memorera mera ....
Tortyrinstrumentet skapat av Reebok

Oki, dagboksanteckning nr 1:
- på med gympakläder, bra skor, t-shirt, shorts
- upp på CT (cross trainer står det för, min förkortning betyder certainly torture)
- ställer in programmet efter mig och väljer motstånd (tar för lite till att börja med och springer i 100-metersfart till att börja med, hmmm inga kilometrar blir det av det), ställer in tid också, 15 minuter bör ju vara plättlätt

HALLLLLLLLLLÅ efter 7 minuter är jag helt slut och eftersom jag inte kan se något för svetten som runnit ner i ögonen, så vet jag inte hur långt jag kom ... kan väl max ha varit 300 meter!! Fy farao vilken dålig kondis man har fått av att inte kunna promenera och i övrigt verkligen inte försökt hitta andra motionsformer! När jag skulle ner en våning för att hämta min glömda handduk i köket, ja då darrade mina ben som om jag sprungit ett maraton (ser ni det framför er eller)!!

Nåja, skam den som ger sig, jag ska hoppa upp på CT och ger mig inte förrän jag kommit längre än igår!! Brorsan, here I come, den envisa storasystern är dig hack i häl (eller typ ungefär så långt bort som till Australien när jag börjar och försöker hinna ikapp dig, men jag har ju också en förträngning i min enda hjärncell som säger JAG HAR EN CHANS, JAG HAR EN CHANS, JAG KAN KOMMA IKAPP .... a lost cause med andra ord)!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-02-10 / 15:57:50

Kom igen! Kämpa på! Du klarar det! Å hej å hå!


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-02-10 / 17:45:59

du klarar de :P jag har varit ute å gått riktig powerwalk idag i en haal skog de va lagom kul..


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/hundarsomhardagbok 2009-02-10 / 18:45:28

Meh... hur kan en HUNDÄGARE vara otränad? ;-D


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/hundarsomhardagbok 2009-02-11 / 08:22:50

Usch, ja det är ju problematiskt om just FÖTTERNA krånglar, det är ju så att säga dom allting vilar på.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?