Träningsdagbok dag 3

tog strax över 1 kilometer på 4,37 minuter, men med mer motstånd så det var lite trögare gegga att gå i ;-)

Kändes suveränt bra faktiskt och jag tror att jag gör rätt som tar det pö om pö och ökar vartefter, hellre 5 minuter om dagen än inga minuter alls tror jag! Det som också är bra är att fötterna känns ok av denna maskin/rörelse, belastar dem ju inte som vid vanliga promenader!

Fred tyckte ju att maskinen med någon på var lite sådär till att börja med (dvs i måndags), men igår så var han helcool - kom upp och kollade matte som traskade på maskinen och när matte bara fortsatte så gick han bara ner till husse. Samma sak, men tvärtom vem som var på maskinen, hände ju då med husse, titta, vända och gå ner igen!

Annat braigt igår - när jag tränade och sen duschade så förberedde Leslie middagen och när han sedan var på CT, så dukade jag och kollade in maten i ugnen (alltså jag är sååååååå bortskämd, lagar typ mat 5% av 100 % möjliga, min make är nog bäst ändå ;-) eller hur!! - visst jag gör annat runtikring, men är inte så matlagningsintresserad även om jag vet att jag kan, ja ni fattar)!  När sedan L var klar, så åt vi gott tillsammans och avslutade med varsin slät kopp kaffe, Fred lekte under tiden med sin "urgröpta" elefant (den en gång välfyllda tygelefanten är ju numera ett slakt tygstycke som Fred älskar att dundra runt med ... och så ska han se ut som ett vilddjur, skön stil har han hursomhelst)!

Tja ba' va' för en stund asså ba' va' typ liksom ..... ;-)

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?