Vår helg på ett ungefär

blir väl så här:

Fredag
- packa upp lite kartonger, både in till huset och till husvagnen
- fortsätta fixa i ordning kontorsrummet (gardinstång och gardiner upp igår, likaså lampa)
- äta god middag ihop med tjejerna och också yngsta tjejens pojkvän som kommer och sover över
- såklart kolla På spåret, fredagsnöjet för oss gamlingar (dvs mig och maken)
- BARA VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - slappa i soffan, chilla med familjen, pilla i naveln och kanske virka en eller annan ruta till (dvs jag som virkar på överkast till två dubbelsängar, har man inte att göra så ska man skaffa sig tycker jag serru *hehe*)
- sova sött i vårt härliga sovrum

Lördag
- ställa upp motionsmaskinen "Turbo", nä så heter den ju inte utan Reebok Crosstrainer och ser ut så här  så vi kan börja träna lite hemmaträning
- packa upp fler kartonger, såklart, vad trodde ni??!!
- upp med lite lampor, sprida ljus i vårt hus helt enkelt
- ut på voväventyr mitt på dagen, hemma före mörkret faller (förhoppningsvis)
- umgås med familjen och självklart titta på Melodifestivalen - i mitt fall nu också för att kolla hur jag ligger till gentemot Anton som ju gjort oss detta, nu måste vi ju ha koll *hehehe*
- sova sött efter tuff dag och kväll

Söndag
- köra vidare med upplockningen, same, same but different
- leta rätt på alla broschyrer vi har till gamla huset, alltså lite manualer och sånt och lämna prydligt och snyggt till ägarna av TheLittleMansion
- mindre voväventyr idag, men förhoppningsvis lika trevligt som vi vet att lördagens blir/blev
- förbereda inför kommande vecka (matinköp, matlagning mm mm)
- sen ska vi väl få slappa eller hur!! Lite tid att pusta ut emellan måste man ta sig!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-02-06 / 14:51:49

Fullbokad helg ser det ut som. Lämna lite tid över för spontanitet också!


Postat av: Emma Damm
URL: http://emmadamm.blogg.se/ 2009-02-06 / 15:42:11

Ja det är jätteskönt när dom hittar felet så det liksom kan bli bättre. Än när man bara går runt utan att veta vad felet är och pinas :P ha en underbar helg! kram


Postat av: Anton
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n 2009-02-06 / 21:16:18

Förlåt mitt dåliga bloggande de senaste dagarna men har en lite dipp vad det gäller ork och bloggande. hoppas det lossnar till imorgon



Ps. kollade oxå på spåret, är det ett tecken på att man börjar blui gammal?


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/hundarsomhardagbok 2009-02-09 / 07:35:22

Och vi ska kolla på HUS ikväll! :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?