Yellowstone nationalpark

och en art av invånare som lever där, Vargen - kolla in den här sidan och se filmaren Bob Landis filmer om vargflockarna i denna nationalpark - fascineras av denna underbara varelse, se familjesammanhållningen, se kärleken och gemenskapen i flocken!

Nu har jag fika så jag ska kolla ett avsnitt till tänkte jag, ha det så bra så hörs vi sen!
alpha21.JPG (20102 bytes)
HugsiHugsiΦ
Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-02-24 / 16:47:14

Detta underbara och missförstådda djur. Varför folk är så rädda för den kan inte jag förstå.


Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2009-02-24 / 17:15:03

Jag skulle installera ett nytt program och så flyttade den alla bilder =( och dem finns inte längre på datorn!!

Vet inte om det går att fixa, har systemåterställt men jag tror att det bara rör program.. inte filer..

Ibland hatar jag datorer.. typ NU!!!!!


Postat av: Linda6
URL: http://linda6.blogg.se/ 2009-02-24 / 17:33:18

Vargar är så jävla fina =) Underbara djur <3



Jaa det är hemskt det me mitt hår. Ingan anning ännu hur jag ska göra alltså. Om jag inte rakar så kommer de ändå ramla bort. Tänkte googla på lite tuffa korta frisyer faktiskt. hehe


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?