Blev inspirerad

av en väns vän (vännen var så snäll och beskrev högt och ljudligt om hur kul det skulle bli, hmmmmm fint serru), inspirerad att kanske börja med tjejträffar igen, det känns som en evighet nu sen vi hade såna, jag och kompisarna! Ja, då vi gick ut på stan, till en liten härlig krog, åt och drack, pratade hur mycket som helst, om allt och inget, hem till vårt och så sågs vi några veckor senare igen för samma trevliga samkväm!

Så kan man också göra annat än att gå ut och äta, man kan gå på spa, vinprovning kanske, en film, kanske t.o.m. en premiär (om man är duktig på att skaffa biljetter till såna alltså, hmmm kanske att .... eller .... är bra på det, måste kollas), men framför allt ses och göra lite annat i vardagen! Inte för att jag är trött på livet som det är precis, min allra bästa vän har jag ju hemma, dvs hunden, nä skoja, såklart det är min käre make och så har vi super-kul på tumis, med våra vov-vänner samt också våra andra vänner och vår älskade familj, men det är något speciellt med tjej-gänget ändå!

Om inte det gamla gänget har lusten kvar till detta, ja då får man kanske ordna med en ny grupp tjejer, det finns ju faktist några härliga brudar att välja mellan - ja, jag tror jag ska spåna vidare lite på den idén och sen så ska det mailas runt. Kanske väntar jag tills det har lagt sig lite med flytten och ev försäljningen av gamla stället innan planeringen får mer substans, skissa lite under tiden kan man ju göra i alla fall!

Själv skulle jag t.ex. vilja gå med tjejerna på Wallmans salonger, äta gott och se uppträdande, hur kul som helst men absolut alldeles för länge sedan!
CASABLANCA NIGHTS
Hmmm, oj vad många ideér jag fick här, måste sluta och jobba ett tag för att inte fastna i idé-träsket *fniss*

Over and out for now!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Madde
2009-01-14 / 10:24:50

Förlåt, kunde inte låta bli ;-) tänkte att du kanske skulle köra igång så jag får komma på fler tjejträffar (säg ja snälla)!! :-D


Postat av: Svar till Madde från Mia
2009-01-14 / 14:25:57

Fnular redan, har tjejlistan på G (du är med såklart, fast du är sådär taskig hehe) och tänker så det knakar i lilla cellen Ellen ;-)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?