En titt på London

fick det bli som hastigast, kollade lite priser på Ving och hur hotellen ser ut, rätt ok båda delarna faktiskt. Ska förstås fnula vidare med tjejerna framöver, men det är kul att kolla på egen hand också!

En sak vi bestämt hittills ang denna resa, det är att vi ska ha ENGELSK frukost alt. BUFFÉ, så vi står oss en bit in på dagen, vi ska ju inte direkt sitta och häcka på puben hela tiden och då behöver man den energi en stadig frukost ger!

Resa London - Storbritannien
Blir klart sugen på att åka nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ... men se det går inte det! Får drömma vidare, eller planera vidare heter det ju, vi ska ju dit inte bara drömma att vi åker!


Rätt ok och centralt .. funkar för oss!


Samma med detta, helt ok och funkar perfekt - kontinental frukost, nära till allt, ett vanligt, trevligt hotell ... får se vad det blir när vi väl bokar, återkommer då!!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Felicia
URL: http://feliciaasptauni.webb.se 2009-01-22 / 15:01:42

Nejk jag menade ju inte att alla smala har problem, här tog jag bara upp de fallen som var antingen under eller över normalvikt, vilken vikt det nu är. Jag tror att "normalvikten" är individuella för alla beroende på arv osv. Jag menar, bara för att mitt BMI säger att jag är undernärd så känner ju inte jag mig särskillt undernärd. :) Jag känner mig i form liksom.

Härlig blogg du har förresten :)


Postat av: Johanna
2009-01-22 / 15:56:38

Åååh gud vad jag vill åka nuuuu också! Det ska bli så himla roligt alltså:D Vi får fortsätta planeringen och sparandet så kommer vår dröm gå i uppfyllelse:)

Fin blogg ni har, du har verkligen lyckats med designen och så!:) Förlåt att jag inte har kommenterat så mycket innan, men framöver loooovar jag att jag kommer skärpa mig.

Ha det så bra nu sista dagarna av veckan och ha en bra helg så ses vi på måndag (ska föresten bli väldigt spännande att se huset igen också:P)

Massa pussar och kramar Johanna!


Postat av: LottaS
URL: http://metrobloggen.se/golden 2009-01-22 / 16:35:04

Hm, ser såå mysigt ut! Lite ska ni väl häcka på puben. Det är ju också mysigt!


Postat av: M&T
2009-01-23 / 14:15:43

Vill också åka!!! Ska vi planera resa tillsammans snart!!!!! snälllllllla säg ja! :-D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?