När dagen nästan är slut

då kommer meddelandet att det nu går att lägga ut saker på vår hemsida!! Kul att vara webredaktör såna dagar, NOT! Allt som ligger i högar och som ska ut på hemsidan, saker som ska tas bort, inaktuella seminarier bort, nytillkomna in, så trist när det blir så! Skönt sen när vi byter plattform, ja om den funkar bättre vill säga, hoppas, hoppas!

En ny dag i morgon, hoppas på bättre tur då med "the platform", så man får bordet rensat från "måsten", keep your fingers crossed!
∞∞∞
Uppdatering, redan, på AttGöraListan:
- fortsätta med arbetsplaneringen på jobbet, lite idéer för enheten och verksamheten *ler hemligt och lite klurigt*
Kommentar: blev klar i förmiddags faktiskt, gick som en dans och jag fick fantastiskt gehör så nu kan den prickas av (om jag nu inte får för mig att utveckla mera förstås, men då återkommer jag).

See you soon folk's!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?