På lördag kommer hon äntligen

hem, vår pärla som vi väntat på så länge ... faktiskt kommer hon tidigare än beräknat, men det är bara att tacka och ta emot såklart! Visst, vi har lite annat att tänka på med gamla och nya huset, sådär lite att göra ni vet, men såklart vi säger JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA till att hon nu kommer hem!!

Tyvärr, får jag bara vara med henne i några få timmar innan jag ska iväg, iväg på inflyttningspartaj i stan hos några av våra vänner, käre maken är hemma och tar hand om resten av familjen och vov tills jag kommer hem vart det lider!! Har jag tur, och har bedyrat min kärlek till maken, kanske han och bonussonen kommer och hämtar!! Ska smöra lite extra nu fram till lördag! ;-)

På söndag hinner jag i alla fall "gulla" lite mellan sista flyttbestyren (städning och sista urplockningen) och familjesysslor, hoppas på bra väder så vi också kan ta rejäla promenader tillsammans mellan allt!

Förhoppningsvis har kameran hittats, tillsammans med lilla "minneskortsdockaren" så att överföring av korten så kan ske ut hit till er alla ... om inte får jag väl försöka beskriva med ord i stället!!

See you soon, back to work!

HugsiHugsiΦ
Postat av: LenaD
2009-01-29 / 14:55:26

Jag kommer definitivt över på söndag och kollar, vill också gulla så det så!! Kramis!


Postat av: Leslie Baker
2009-01-30 / 08:16:05

Vi får väl se om det finns tid att hämta dig på lördag, vi andra har ju fullt upp när vi får låna fjärren till tvn för en gångs skull....


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?