En kommentars-kommentar

till kära vännen Anna, aka MadMolly, du är en tok-skön tjej, så bra för mej, till dig säger jag aldrig nej (eller vänta får nog omformulera rimmet lite kanske *hehe*), nä men skämt åsido, du är en härlig vän, en sån man väntat på och sen bara funnit så där apropå, härlig känsla! Som att du liksom bara bidat din tid för att, i tid, komma in i mitt liv, tack för att du väntat in mig!

Ser fram emot din framtid med vovsen, dina planer och det som komma skall, blir en härlig och intressant resa att följa på förhoppningsvis nära håll (även om vi geografiskt är en bit ifrån). Kanske startar också du en blogg, för dig och vovsen!!!!!! (jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa visst då snälla snart gör ....), för vovsen då förstås, inte för dig eller mig (visst dååååå)!

Tack igen AnnaPannaFikonFlingaGalen(yes)Panna för dina fina ord, me lajk!
Postat av: MadMolly
2009-07-27 / 11:52:00

Awww...raring...alldeles rörd blev jag...tårar i ögonen och allt...snörvel, snyft.Jag finner inte riktigt ord....Jag kan bara säga att jag känner likadant som du Världens Bästaste Mia. Du är en Suuuuuuperbra vän och jag är så glad att du finns i mitt liv...om än lite på avstånd ;) Kan knappt bärga mig tills vi ses i augusti på träffen, bara 18 dagar kvar nu....YAAAY!!!!

Kramisar i massor till dig från mig :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?