Min vackre make

på bild från Grekland (gått igenom nästan alla bilderna nu, så jag skaaaa lägga ut lite här snart) kommer här. Första bilden är från första kvällen på Thassos och hos vår vän Elias som äger restaurangen, andra bilden är från Nikos (bror till Elias)  restaurang (tack M för bildtagning).

Och som vanligt är bilderna klickbara för större alternativ.
Min älskade make Min käre make igen, lånat av Madde
Du är det vackraste jag vet och ger mig alla bra vibrationer man kan få i livet *hehehehe obs ej snusk nu vänner, tänk outside the box* - störst av allt är Kärleken! Visst ser han lite lycklig ut i alla fall va ;-) trots frun hans ...

Över och ut, nu ska jag i solen gå ut!

Tillägg och svar till MadMolly: SJÄLVKLART ska denne vackre, men galne, man ta med sig ådran till träffen i augusti! Ska be honom spara på trycket så han kan pysa över riktigt ordentligt då vi ses! Kramis till dig och girlsen!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-07-21 / 19:38:10

Det förstår du väl att tankarna börjar gå i snuskiga riktningar om du SKRIVER "obs ej snusk". ASG


Postat av: MadMolly
2009-07-21 / 21:02:31

Tror inte att han är lycklig trots frun, utan snarare tack vare ;)

Låter härligt, jag kan behöva lite bra "crazy" i mitt liv, det har varit mkt dåligt"crazy" en tid nu.

Kram på er alla tre :)


Postat av: Annika
URL: http://www.rogann.blogspot.com/ 2009-07-22 / 08:28:06

Länge sedan sist...men ni verkar må bra=p.

Vad fint du skriver!Du och Leslie är verkligen ett underbart par=)

Jag är lite nyfiken på hundpensionatet ni använde till Fred..Hur stort är det,vart ligger det och vad kostar det?


Postat av: M&T
2009-07-22 / 09:04:20

Ni är så gulliga ihop ni båda, lööööv you both! Ses snart hemma hos mig på grill, girltalk forever and ever Pöss


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-07-22 / 16:30:30

Hehe jamen karlar som skall kunna allt ju, att han inte fixar det;) Ja se dessa karlar e inte mkt att ha;)

Jamen absolut då får det bli en annan gång, med hund o make o hela köret, skitkul om ni ändå har vägarna förbi ned t gbg osv;)

Alltid kul att träffa nytt folk o lära känna..=)

Ja vi måste se till att vaccinera oss ordentligt då innan vi far uppåt landet;)

Hoppas faktiskt på en tripp till Sthlm ngn gång här, massa mässor där nu,modeveckan o formexmässan osv!


Postat av: Sara
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-07-22 / 17:21:47

Kärlek är det bästa som finns. :) Glad att du är så lycklig tillsamma med din man, den absoluta bästa känslan någonsin. Alla borde få känna rikig kärlek. eller hur?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?