Morgonstund

har guld i mund! Detta även om det var lite partajande igår kväll, visst vi var bara 6 personer, men vi lät nog som 30 eller så kan jag tro. Tyvärr kunde vi inte grilla då vi glömt ta hem ny gasol och det upptäcktes självklart efter välkomstskålen, så ingen kunde ta bilen! Gjorde inget dock, maten blev så god ändå så, inte en bit kvar i någon skål eller bytta! The guests left the building around 3 o'clock this morning, happy giggeling people took a cab and away they went! Ses snart igen goingar!

Idag är det inomhusjobb som gäller för min del och ev utomhusjobb för L, beror helt hur vädret tänker bete sig denna söndag, regnar det mer så kan det bli svårt med sågning (elansluten såg) utomhus och staketbygge kräver denna typ av sågning så we'll see.

Får se om jag hinner med lite bildfixning också, dvs gå igenom dryga 300 bilderna och se vad ni kan vara intresserade av att titta på från Thassos-resan. Men om inte idag, så blir det garanterat en annan dag.

Över och ut, ha en lovely dag tills vi ses igen!
Postat av: Sus
2009-07-19 / 09:54:56

Du hann först din rackarn's!! (du ställde bergis klockan på ringning fniss). BL hälsar o tackar oxå!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?